2024年7月12日 星期五

12/7/24

 12/7/24     FRI     WARM*

今日終於捱到星期五, 唔知點解今個星期過得好慢咁! 朝早我仲發咗場大脾氣, 都係仲爺點火, 駁咀駁舌, 加埋我情緒仲未回復得哂, 直情係大叫大跳, 出門口嗰吓樓下仲問我有冇事, 不過發咗嗰道火出嚟又真係舒服咗好多, 只係仲爺受罪, 冇法啦佢自投羅網咁! 返到去都係要開工, 好在今日唔係正常上堂日, 行草地同喺課室嗰啲, 但佢個班主任都係嚴厲, 有兩堂課室的都請咗佢走, 其實都搞著我, 但我見佢平時都幾好人就算啦! 好在係今日有飯開, 唔洗捱餓先, 到啲學生放哂學, 我就要返去寫嘢, 寫番哂條八婆做咗啲咩衰嘢, 都好有啲嘢做吓, 話哂仲有一個鐘先走得! 放工去藥房攞埋藥就返去食嘢, 跟住都係摺吓衫睇吓電視咁啦! 仲仲踢完波返嚟, 都冇特別煮飯啦, 下午茶食得飽就唔煮啦, 幾好呀方便!

沒有留言:

張貼留言