2024年7月29日 星期一

29/7/24

 29/7/24     MON     HOT

今朝起身都要就住sleepover兩個細路喺廳瞓咗, 知佢地實好夜先瞓, 所以唯有9點幾先落去煮早餐, 煮得嚟佢地都醒架啦, 等佢地食飽終於出咗去買嘢, 同仲仲執完行李, 終於到我有機會執行李, 比仲仲嗰啲多好多嘢! 到咁上吓就返嚟接我地, 揍咗子元去練波, 再同博文佢地去Costco行吓, 去埋Wembley佢地打吓卡, 就去番球場,book咗埸佢地打波, 我就叫老公車我返屋企, 倒咗垃圾, 再自己過去球場同佢地會合, 去咗食TeKi, 8點幾要走啦, 有一家要北上返屋企, 我都想返去休息吓啦! 都要再執吓行李! 

沒有留言:

張貼留言