2024年5月13日 星期一

13/5/24

 13/5/24     MON     WARM

今日因為要考GCSE啦, 所以要行新工作時間表, 其實都幾亂吓, 好在我頭3堂跟嗰條顛妹都唔算理我, 最好不過啦你唔好同我講嘢! 只係science堂要做實驗時辛苦啲, 因為要幫哂全班手, 真係冇辦法明啲學生點可以咁唔守規距! 下半場放完飯返嚟要跟第二個, 都係啲好煩的學生, 但我完全唔會妥協佢囉, 呢啲人又係比佢行前一步佢就唔識停, 一定要管住佢! 終於放得學, 揍住仲仲返嚟食咗少少嘢啦, 跟住仲仲去踢波, 我就只係hea吓又預備吓晚飯咁啦, 因為食飯時睇波, 所以洗完碗食埋啫哩我就去沖涼啦!

沒有留言:

張貼留言