2024年8月21日 星期三

20-21/8/24

 20-21/8/24     TUE-WED     HOT-WARM

終於要返屋企啦, 真係英國個屋企, 不過夜晚機, 都仲有一日喺香港, 不過因為太攰, 都係唔去咁多地方啦! 起身其實唔係好遲, 但hea吓又唔記得出去食早餐, 本身明明諗住食大快活架嘛, 記得嗰時都差不多11點, 咁就算啦, 反正約咗1點去食上海嘢! 準時去到, 嫲嫲同大包都過埋嚟啦, 一餐仲仲食咗好多一餐, 之後當然係好唔捨得又要影埋咁啦, 都要返去架啦冇辦法! 返番麗寶都係休息吓都最後執埋啲行李, 跟住收捨埋間房, 本來都諗住阿媽幫手推啲行李去到青衣, 不過又怕落雨, 都心大心細係咪call的士, 但最終天氣又可以, 晴媽又過咗嚟幫手推行李, 咁就唔好麻煩阿媽啦! 6點幾出發, 未夠8點已經入到機場, 先check in寄行李, 食咗少少嘢再入安檢, 最後喺機場食埋嘢就開始行去閘口, 幫carol買埋煙等等, 換好睡衣就等夠鐘, 咁樣慢慢行吓睇吓幾個鐘都過得幾快! 終於上得機啦, 今次我地係premium econ, business之後都到我地, 入到去坐定定econ先入嚟, 位又闊啲長啲, 其實真係幾好feel, 同埋梗係要影吓啦, 起飛後好快有嘢食, 原來呢個級數個餐唔係用鍚紙碗, 感覺已經好唔同! 睇咗兩套戲已經瞓, 我都唔知自己瞓咗幾耐, 最終到英國時間3點幾先醒, 又再睇吓戲咁啦, 再等食早餐, 都算準時降落, 攞埋行李都係7點幾已經出到去, 老公都嚟咗接我地, 快啲返屋企沖涼散番啲行李, 好在子元幫手unpack啲行李, 12點幾已經可以出去食午餐, 去咗食早本嘢, 跟住子元就踢波, 我返屋企梗係做一轉清潔, 休息吓又要幫barry出去睇樓, 今次呢間好好呀, 所以都要佢地快啲覆email先得, 希望佢地醒目啦! 之後返去煮飯食完陪佢地打咗陣機我都要沖涼休息啦, 真係攰! 明天子元出GCSE Result啦, 我真係好緊張呀, 仲緊張過自己會考, 希望一切順利啦! 

沒有留言:

張貼留言