2024年8月24日 星期六

24-25/8/24

 24-25/8/24     SAT SUN     RAIN 

呢兩日係西行之旅, 又係去Bristol! 本身諗住早啲出發去一轉Cardiff, 但出車開始一路都落雨, 去完Services後發現去到都要12點幾, 但約咗2點左右去到May屋企, 計落條數都唔行得好耐, 所以就決定唔去住, 直接去咗May到算! 去到吹咗陣水跟住就可以出去買嘢, 要買定今晚的菜, 去咗中超又買埋啲無謂嘢啦, 返到去快食個麵又要車啲仔去打波, 然後真係忙! 返番去又係時候開始BBQ, 其實係大人燒細路食囉, 出面又大風, 燒吓燒吓都開始食唔落, 啲細路打機的打機, 打牌的打牌, 我地就好似工人姐姐咁喺廚房吹水, 點幾鐘要走啦, 返酒店排隊沖涼, 我沖完出嚟三個瞓哂! 我都要瞓啦3點幾! 較咗鬧鐘10點, 起得身過番May到食早餐, 個廚房忙到一個點, 原來13人真係要好大個廚房先得! 食完研究最終去邊, 但因為車唔夠, 若果要同埋May一家就去唔到, 加上天氣唔合適去海邊, 你話唔落水都係咁話! 最終去咗玩跳彈床, 啲細路超開心啦, 我地都係要睇住佢地之餘又要去買埋今晚啲嘢, 因為都要返去煮, 玩到6點閂門佢地先肯走, 返到去又開枱, 我地大人要煮飯, 之後已經好攰都冇咩力吹水啦, 10點多要走人, 好在路面情況唔錯, 順利返到去12點幾啦!

沒有留言:

張貼留言