2024年8月26日 星期一

26/8/24

 26/8/24     MON     WARM

今日基本上係冇出街, 瞓到10點多先起身, 煮早餐然後hea啦, 時間都過得好快, 要沖咖啡就要出去買奶, 你話附近有間士多係幾咁緊要, bank holiday嘛! 然後明明睇緊電視架嘛, 又要迫人打機, 到四點幾我唔想打啦, 自己上咗房睇機摺衫, 然後肚餓啦要煮飯, 咁就開始要煮飯, 但都幾冇心機煮, 好似仲未回哂魂咩都唔想做咁! 食飯睇電視時睇到一part話個小朋友笑另一個個媽媽post佢啲露肉照, 子元就諗佢本身個you tube account有佢一路啲片, 最終佢係覺得細佬search嚟睇佢唔鍾意, 佢想private哂佢, 但其實呢個係我個account嚟架喎, 關咩事呢, 點解你要管我呢, 最終我堅係發脾氣架, 覺得委屈囉, 你班仆街男人咁撚鍾意管, 管好自己先啦, 自己都manage唔好自己, 管咩人地呀, 啲片個樣係佢就屬於佢, 咁佢自己都屬於佢自己架, 咁叫佢自己養自己囉, 做咩要住我間屋食我啲飯呀, 愈諗愈火!

沒有留言:

張貼留言