2024年9月26日 星期四

26/9/24

 26/9/24     THU     RAIN

今日都係比較辛苦架啦, 返學都冇落雨, 但我睇咗天氣話今日都係有雨, 都係泊喺入面好啲, 今日唔係跟+所以基本上係可以自由活動多啲, 所以都放咗個長飯, 總之盡可能咩都唔理咁啦, 夠鐘我就放工, 我完全唔想理啲無謂學生無謂人咁多! 下午開始落大雨, 好在到放學時唔算大, 但一路過嚟接仲仲都好辛苦, 返嚟換好衫抺乾自己仲爺話收到老公msg叫佢跑步, 我真係忍唔住話叫佢收線, 出面3號風球咁呀唔好玩啦, 同阿哥搞掂埋啲公務食咗啲嘢又要摺衫, 好多衫未摺! 所以晚飯要老公煮, 咁洗完碗等沖涼, 終於可以打吓機! 日子係有啲無聊但我都覺得幾好!

沒有留言:

張貼留言