2024年9月27日 星期五

27/9/24

 27/9/24     FRI     RAIN

今朝落雨落到狗屎咁, 可惡! 裝備都係唔足夠, 都係要時候補充! 今日學生開11點, staff就要training,講到尾都係為嚟緊ofsted做數準備, 不過老實我呢啲薯仔都唔太關事架啦, 唔好煩到我! 終於講完又要去準備今日時間安排, 因為改到得番40分鐘一堂, 我仲要替三個飯更, 時間表唔到要重新計算過, 總算搞得掂, 但就變得好趕忙, 得頭兩堂比較好啲可以自然活動吓! 上咗兩堂PE, 有堂仲要同個盲的上查實幾無聊, 攞個有聲的波拋, 但我都要好敬業樂業咁做囉, 終於做哂全部替飯更可以食飯, 真係唔願返去開工, 不過去到都係坐吓就算啦! 準時收工走人, 唔洗揍仲仲梗係去買埋餸啦, 唔好星期五晚飯成日求奇煮個麵就算! 仲爺去練波我就hea吓, 等佢地返嚟先煮意粉, 簡單快捷! 

沒有留言:

張貼留言