2024年9月6日 星期五

6/9/24

 6/9/24     FRI     WARM

到星期五啦, 今個星期都算過得快架啦, 可能真正有學生的日子唔算多, 所以日子都易過! 朝早子元一早出咗門口, 到仲爺時佢明明攞咗條吠出去又可以唔知, 喺房搵完一輪我再出去攞起件衫先發現根本就係到, 佢啲嘢成日都唔知喺邊放到亂哂, 好似又係我錯咁喎, 點解咩嘢都係我錯咁, 我係工人都仲有錢收, 而家仲仆街過工人囉! 返到去都係照常開工啦, 都轉咗好多新老師, 佢地好多都唔多知啲學生係咩情況, 有時真係好難撈! 放個早飯咁, 所以放工返去都餓架, 食完嘢就係攤喺到, 仲爺要去踢波嘛, 咁我都有摺埋啲衫, 不過晚飯真係唔洗煮, 因為都食飽咗, 所以開咗電影睇我又睇到好晏, 所以話電子產品係害人不淺, 個個對住啲娛樂就咩都唔做, 結果仲爺就係掛住睇嘢, 食完麵淨係洗咗碗就冇洗其他又冇執枱, 平時教咗佢要做嗰啲全部都冇做我就梗係火啦, 日日都教日日都講你唔悶我都悶啦! 咁鬧佢都好應該啫, 鬧完重點係其實我已經唔知可以點教到佢做人基本要求, 佢而家係連基本都做唔到, 我係咪應該放手唔理等佢自己亂哂龍然後知錯定點呢, 我都唔係成日幫手架啦, 但佢要學幾耐先識呢, 唔通真係幾廿歲先學得識, 定幾廿歲其實最終都唔識呢, 我真係唔知可以點!

沒有留言:

張貼留言