19/6/26 FRI VERY HOT
到星期五啦, 今個星期調整下返工算係好好, 同埋我個人本身都進展良好, 所以今日都喺輕鬆中度過, 只係做飯更, 不過係4個飯更都有啲攰! 加上今日天氣都幾熱所以都好攰, 不過放工老公嚟接我, 唔洗坐巴士已經好好多, 本身諗住接埋仲爺但等唔到佢又怕miss 咗, 都係返屋企算! 等大家換好衫就先去食麥記, 老公應該肚餓, 勁燥底! 食完就要先去球場放底咗仲爺, 然後去westfield同子元買去prom的西裝, 買完就返去接番仲仲, 跟住就去食晚餐, 慶祝子元考完AL啦, 就去咗食上次我地試過又幾好食嗰間打邊爐+燒烤, 佢兩個都食到回本啦, 仲爺仲係咁飽得滯, 佢都未學生點控制! 返屋企排隊沖涼休息啦! 今日行咗好多路, 對腳唔係好頂到呀!
沒有留言:
張貼留言