20/6/26 SAT HOT
今日我冇出過街, 但係佢地就全部都出哂去, 子元約咗朋友, 仲爺要打一日比賽, 所以起身食早餐之後就得我喺屋企, 冇咩好做, hea咗陣先開始做清潔, 都係做最基本的, 但行上行落仲要收衫晾衫等都幾攰! 做好嘢就煮午餐, 都係烏冬加餃子, 再睇埋鐵拳教育, 睇到去老公睇到嗰到就停, 等埋佢先一齊睇! 佢地都差不多返到, 因為買咗嘢食返嚟食, 食咗又唔肚餓住, 所以冇煮晚餐, 但老公整咗肉燥, 咁子元同friend玩完返嚟食可以撈麵, 我都煮咗麵食就算! 嚟緊天氣咁熱, 都唔想食熱嘢, 要諗吓煮咩夠涼!
沒有留言:
張貼留言