2024年10月1日 星期二

1/10/24

 1/10/24     TUE    RAIN

明明今朝睇話冇雨, 點知係返學嗰一陣冇啫, 之後差不多落足全日! 返到去收到新order, 除咗跟自己跟開嗰個學生, 仲要每日頂一堂跟住個淨係喺學校得個行字的學生, 其實我都冇咩, 只係佢成行又落雨喎, 好在我有防水褸, 原來都幾頂得, 跟住都係咁照常開工食飯冇咩特別, 放工走人, 快啲去接我隻小仲仲, 返到去仲要倒垃圾, 因為我太濕關係, 叫佢兩個好好地幫手攞啲垃圾落嚟, 咁我就唔洗濕淋淋咁行上嚟! 今晚仲仲要練波, 咁我準備咗晚飯料就得, 老公返嚟先整雞煲, 仲可以煮菜, 照正! 

沒有留言:

張貼留言