2024年10月14日 星期一

14/10/24

 14/10/24     MON     RAIN

今日係結婚18週年, 咁就18年啦, 好似真係好快咁! 我啲豬頭們都咁大囉! 不過今日冇咩慶祝, 咁又返工又落雨, 都冇咩地方好去, 最終只係叫咗外賣甜品就算慶祝, 我其實都覺得夠! 講番朝早, 又落住雨咁返工, 返到去發現我個學生唔喺到, 最終佢係冇返的, 咁被安排了跟失蹤女, 佢終於都返咗嚟, 咁跟完第一堂就去第二堂個agent到等佢做第二堂, 舒服地過咗一堂啦, 放break咪返番去大房準備食嘢去廁所同夾吓跟住做cover的人, 點知飯筒突然衝入嚟話點解冇人跟住失蹤女, 頂佢呀, 就係因為佢咁, 我由11點一路跟到佢1點, 足足兩個鐘呀, 佢係咁小我惡言相向咁, 我勁唔滿意囉, 點解係我去跟, 若果一個人就可以跟哂全日, 咁之前我地就唔洗每人頂一堂啦, 我覺得佢地都係想迫到個學生去到無藥可救就可以踢佢出校, 但就搞著我啦, 捱到1點可以食飯啦, 食完都擺唔切個飯盒, 點知企咗10分鐘, 突然飯筒同訓導主任嚟捉佢走, 原因我估係佢同啱啱嚟同佢吹完水個學生講咗佢cut手, 咁個學生報串, 所以佢地就嚟捉人, 最慘係我又要跟埋去, 好在企咗一陣訓導主任就叫我走, 嚇死我! 咁聽到佢話要suspense佢兩日, 唔知真係趕佢走定只係唔比佢返兩日, 反正我呢一刻係放監, 提早閃人, 本身約咗3點去仲仲學校, 因為要見班主任, 佢要target planning, 極速去超市買埋蛋返屋企放低先去學校, 啱啱好! 去到主要講佢上堂唔專心點搞, 跟住就係去接佢放學囉, 返屋企快手食啲嘢先出門口, 仲仲要去踢波嘛! 晚飯食完就食埋甜品, 沖涼休息! 

沒有留言:

張貼留言