2024年10月8日 星期二

8/10/24

 8/10/24     TUE     RAIN

今朝返到去, 明明係跟開個學生, 但應該又唔夠人, 所以調咗我去做year 7, 不過都冇所謂, 都係咁做, 有時有啲變化都冇咁悶, 不過就唔好好似今日個天氣咁, 時晴時雨到一個點, 好在我有water proof唔係實死! 今日基本上都真係幾攰, 又要做埋飯更! 最breaking news係今日我睇緊FB, 見到喺地區group又post missing kid, 竟然就係我地成日要跟的遊蕩生, 今次唔知會發生成點啦! 終於捱到放學快啲走人去揍仲仲, 渣到去Lidl時竟然見到今日啱啱落機的Barry一家, 咁都撞到點都要一齊行, 先去接咗仲爺再上嚟坐吓, 因為佢地要借埋個煲去用, 搞笑! 結果我返到嚟好忙咁先要倒垃圾再同佢地吹水, 最後等老公返嚟揍仲仲去踢波時先順手車佢地返去! 我先有時間整餸, 今日都真係夠哂攰, 因為我仲要去返教堂, 體力透支! 

沒有留言:

張貼留言