2024年2月23日 星期五

23/2/24

 23/2/24     FRI     Hail

星期五永遠都有驚喜,明明我今日應該跟Daisy輕鬆架嘛,點知返去又搵唔到佢又唔見佢,到最後應該係根本冇人安排好,cover緊我嗰個跟咗Daisy出trip,咁我變咗要調轉跟佢嗰個,嗰件Anjalina都係咁麻煩,佢根本係針對啲弱勢老師,重點係搞著我嘛,啲老師成日想踢佢出課室但又唔可以先慘,最差係佢踩到我底線,又搶我電話又係咁掂我,又攞我啲嘢,有個老師叫我寫底再email比飯筒,我覺得是但啦,佢太過份其實都要!幾經辛苦捱到放學,諗住可以返屋企,點知一出學校門口就落雹,等咗一輪好啲先行得,冇雹但有雨,我返到去濕哂,凍到兩條大腿紅哂,乾好自己再食埋嘢,又要出去買餸,車咗仲仲去球場再同老公一齊去買,等仲爺踢完返去煮飯等等!

沒有留言:

張貼留言