2024年4月4日 星期四

4/4/24

 4/4/24     THU     RAIN

今朝都係瞓到自然醒啦, 其實都唔係好晏, 但琴晚都差不多3點先瞓, hea到咁上吓起身梳洗, 開電腦交埋個council tax先, 跟住又search吓無聊嘢, 然後食完早餐就開始要細佬執埋個房, 上次執完床下底, 今次執埋書枱同書櫃, 都掉咗好多嘢, 清咗好多垃圾, 執完簡直煥然一新, 唔係垃圾崗! 執完去咗食午餐, 佢地搬咗好多塊板去後園, 都要休息吓! 食完返嚟就做埋啲家務休息吓煮飯! 明明開飯時好地地架, 人地放個屁又係咁笑人, 唔開心嬲又發番我脾氣叫我唔好玩嘢, 咁你講番句得啦得啦唔笑啦我都收貨, 點解要話由得我唔洗理我呢, 我嬲咗全餐飯咩都冇理, 求奇食完就返上房, 開住個電腦又好咩都好!

沒有留言:

張貼留言