2024年5月3日 星期五

3/5/24

 3/5/24     FRI     RAIN

今日落足一日雨,搞到我返學時濕哂,風褸可能太大雨都頂唔順!半日先乾得哂!今日跟Daisy其實冇咩,都係上堂睇吓書打吓機咁,夠鐘就去做cover,又係困喺大房時悶啲囉!一路都冇咩,到最尾PE堂排隊時,冇腦同事自己管唔掂顛妹,竟然將矛頭指向我,話唔見我同Daisy一齊,佢都痴痴地,佢又冇搞我個學生,咁我做咩會出面,係個顛妹追住另一個學生咋喎,Daisy好地地企喺到食花生,根本係佢自己冇料!佢之後仲要要求另一個同事幫佢攞番部電腦去大房,人地都No咗佢,佢仲死要人地攞,不知所謂!佢唔好玩嘢呀我實爆佢架!揍咗仲仲返嚟,食嘢休息摺衫食晚飯睇電視!

沒有留言:

張貼留言