2021年5月26日 星期三

26/5/21

 26/5/21     WED     HOT

今日要返工啦, 唔知係放得太耐假, 定真係已經冇心機, 加上阿姐唔喺到, 真係完全無心工作! 返去食到個早餐, 做吓啲基本嘢先, 跟住就可以自由吓, 又唔可以太揚去傾, 都係要偷偷摸摸咁! 午飯後都係上德福行個圈, 買吓包咁! 下午又係吹水多過做啦, 都算好忍到口冇講比咩人知, 係睇吓文件嘢有咩要預備, 又計吓幾時辭工好! 放工約咗個agent 睇樓, 隔住7個鐘時差咁去睇英國樓, 感覺好得意! 不過今日先嚟冇車塞車, 7點正個agent真係打嚟, 可惜我只係返得到樓下, 所以佢問我洗唔洗10分鐘後先打比佢, 我就叫佢15分鐘, 咁起碼我有時間收拾好自己, set埋個ipad錄影埋比老公睇, 睇咗15分鐘, 傾埋啲細節, 佢就叫我啱可以填offer form 比佢, 咁佢就可以同個業主傾, 都好呀開個頭! 老公同啲老老嫩嫩去咗法國睇專科, 所以打的返嚟去咗食上海嘢, 食到差不多9點才回家, 沖涼睇功課等等, 開吓電腦睇吓嘢,都搞到12點幾.

沒有留言:

張貼留言