2021年5月4日 星期二

4/5/21

 4/5/21     TUE     HOT

今日都係咁返工啦, 又要安頓好仲爺先出得門口, 返去整早餐啦, 今日食腸粉, 真係幾好味! 食完又開工啦, 今日都係係咁做啦, 午飯後上德福買吓麵包行吓咁, 又返番公司做嘢啦, 都冇咩特別, 做下又吹吓水囉, 本來阿姐去咗開會, 又上咗去玩花, 真係應該罷吓工, 但始終係趕工時段, 都係認命做嘢啦, 收到givens話佢地今個月20號走啦, 真係好快, 幾時到我地呢, 佢2月尾申請5月尾走, 前後都係3個月, 咁我諗我地8月應該都成行, 希望一切順利啦! 放工返到去又要做苦差, 睇功課溫默書咁, 其實真係好磨人, 大又好細又好都咁, 好似而家係我讀書咁, 或者係我迫佢讀書咁, 都唔知為咩, 其實都真係好攰! 老公去咗踢完波先回來, 其實我係咪應該都要培養吓自己的生活呢, 又係到迷失自我咁!

沒有留言:

張貼留言