2023年12月4日 星期一

4/12/23

 4/12/23     MON     COLD+

今日都算冇咁凍, 裝備唔洗去到最勁, 揍咗仲爺返去就返工, 有啲趕, 返到去諗住先再問我跟邊個, 點知AL1一個人都冇, 諗住睇吓email, 又係咩都冇, 咁可以點呢, 咁啱reception打嚟話Noor返咗, 咁我就自把自為今日就揍佢啦, 反正都冇蝕, 咁就再通知埋另一個同事, 等佢可以安排我食飯囉! 跟佢都輕鬆的, 到11點多見老公仲未出門口去睇醫生, 已經喺咁打比佢, 以為佢趕得切, 點知最終遲咗10分鐘佢話GP就唔比佢睇, 我話不如直接去醫院睇急症, 咁佢都聽我講直接去等, 都估有排等架啦, 估唔到都真係等足3個鐘, 但起碼有藥可以攞, 仲要唔洗錢, 希望食咗藥快啲好啦! 我就順利準時食飯放學揍仲爺, 再去埋超市買啲餸, 真係好凍好攰! 休息吓仲要摺埋啲衫, 差不多時間又要煮飯, 食完洗埋碗等仲爺沖完涼時我又要再摺衫, 忙唔完咁!

沒有留言:

張貼留言