2023年12月1日 星期五

1/12/23

 1/12/23     FRI     VERY COLD

今日又係好凍,老公仲係好病唯冇請假,我就煲咗粥大家熱熱地食咗先返學,今日都係悶住過,放空都放唔到咁多個鐘,條友又成日周圍走,我都廢事追,反正佢最終都會返課室,有堂悶到就死,終於比我諗到做咩,就係寫吓行李清單,寫得好詳細嗰隻,應該夠捱好一排!最尾PE堂局住行圈放風咁,好在我醒目攞埋耳機行可以聽三叔!放學要去幫仲爺買學校運動褲,又見老公個GPS冇郁,好怕佢唔知醒揍仲,但電話又冇人聽,唔理咁多啦去咗買褲先算,最終得知老公係遲咗,然後電話又打唔到又冇網絡,又整唔到咩,都照出咗broadway先,食嘢買嘢完就返去!老公又好攰 ,仲未好得哂,反正都食飽就唔住晚餐,但我自己都煮咗個麵!

沒有留言:

張貼留言