2023年11月30日 星期四

30/11/23

 30/11/23     THU     VERY COLD

老公話今日好凍, 我睇吓真係出太陽都上唔到正數, 所以都要著行啲, 又要服侍仲爺, 條友琴晚咳到隻嘢咁嚇死人, 好在今朝起身已經好好多, 服侍佢起身等等搞到我都好趕, 好在都趕得切! 今日唔係跟個簡單架啦, 所以都要用啲力, 不過我完全用一個不在乎狀態, 反正你愈有反應佢愈鍾意, 同埋佢唔比你理教學啲嘢, 所以我都冇咩好做! 佢放飯時係咁周圍行, 好在我著夠衫啫, 唔係實凍死! 然後另一個問題係放飯, 我睇個時間表都知冇人嚟架啦, 但去到點幾我已經餓, 諗住呢堂都冇人嚟去搵人求救, 好在2點鐘終於有人嚟, 餓死我! 之後捱埋嗰大半堂唔理咁多走先, 我要去揍我隻BB! 快啲返屋企, 凍冰冰! 老公放工返嚟話病, 周身骨痛, 所以佢食咗藥瞓陣食完飯再瞓, 我就要預備埋明朝煲粥, 明天仲凍, 食啲熱嘢先出門口好啲!

沒有留言:

張貼留言