2023年11月16日 星期四

16/11/23

 16/11/23     THU     COLD

今日臨放學我都失守又喊,因為顛妹顛咗一日,最尾嗰堂代課,全班分咗兩批,一係發顛大叫掉嘢一係比人嘈到坐埋一邊好無助,我都未試過咁樣,個代課完全控制唔到,我call咗兩次SLT,真係搞唔掂,喺課室放棄咗一次坐埋一邊,已經唔想理,我見夠鐘就叫條顛妹執嘢,佢出咗課室就走咗去,我咪照走,夠哂鐘!出到reception見到同事我真係忍唔住喊,太壓抑啦,只要嗰堂個老師一唔夠power就搞唔掂!離開學校去接我仲仲其實已經好好多,反正今晚都好忙要去William perkin open day,見識吓呢間重點目標!join 埋holly佢哋一齊睇車埋佢地返屋企我地先返附近買嘢食,回家沖涼瞓覺!

沒有留言:

張貼留言