2023年11月3日 星期五

3/11/23

 3/11/23     FRI     COOL

今日本來跟Noor都冇咩嘢,點解個lunch cover又可以同個更表唔夾,琴日又係咁,咁我問吓了解點處理都得掛,其實每日都唔知自己係咪嗰個時間確實冇得休息係好困擾架,尤其是又急尿又冇人幫手比你去個廁所,或是等到2點都冇人嚟,餓到暈都冇人知係好唔合理,但唔通真係同校長講咩,二姐又唔知幾時返,真係好灰!另外就係阿姐一返嚟話我9點應該喺學生到,其實佢唔同我講嘢就得,同埋佢成日睇大房快咗5分鐘個鐘係咪又唔公平呢!呢到真係冇正常人,另一八婆又成日以為自己係阿姐,管啲同事,我同Letty佢哋吹水又關佢事,話我地應該講英文等Noor一齊講,佢都痴線,以為自己真係老細!放學終於可以休息吓,但返到去都係忙碌,老公返嚟就一齊去買肉,買到羊肉可以整羊腩煲打邊爐!

沒有留言:

張貼留言