2013年8月31日 星期六

31/8/13


31/8/13   SAT   HOT

今日冇咩地方去, 朝早返工HEA, 放工佢兩父子嚟接我, 去咗四小龍嗰邊AEONlunch, 然後去咗睇雪櫃啦, 嫲嫲話佢有個朋友真係好需要個雪櫃, 咁送個新GE比佢不如比個二手GE, 於是叫我地買過個, 比咗舊呢個佢, 不過邊個比錢呢, 我地睇中咗一個月供$318, 又幾靚幾好用的, 不過我叫老公返去度清楚位先, 唔好咁快下定案! 就喺呢個時候, 笨元又POD便便出嚟, 老公只係帶咗under但連面都dirty, 叫老公去買, 我地就喺廁所等囉, 點知換完唔夠一陣又嚟, 今次我要佢喺廁所坐一輪PO吓睇吓有冇先可以, 好在老公買嗰條喺有內膽的波褲, 咁又浪費咗兩條under! 本來有得睇玩具都冇得佢睇啦, 再嚟我真係唔知比咩佢換, 老公話可能D菌有少少入咗腸胃, 但佢咳都好咗好多啦, 唔知啦! 去超市快手買埋今晚食材就撘的士回家, 一出到商場就開始有雨, 好在有一把遮我地兩個可以用住先, 快手行出路口截的士, 其實都大雨得幾快, 好在上得切車, 之後倒水咁呀! 返到屋企馬上沖埋涼啦, 要老公捉笨元去瞓晏覺, 我就周圍執吓嘢咁啦, 仲有要摺哂D衫呀! 等佢地醒咗就叫老公煮晚餐, 今晚食牛扒, 笨元食壽司, 當然係熟架啦, 仲有洋蔥湯, 好味! 洗埋白白就睇小B大任務, 我睇完都已經眼瞓, 十點幾就入房, 做咗最早瞓嗰個, 唔知佢兩父子幾時先瞓啦!

沒有留言:

張貼留言