2023年6月21日 星期三

21/6/23

 21/6/23      WED     WARM

今日照常返工返學啦,今日學生早放,課堂又短咗,又唔洗上我唔想上嘅堂,幾好!第一堂去家政幫手,easy job,然後都係Aisha返,大致都冇咁問題,我仲襯機做埋個self apptecial ,到學生走哂食完飯時間我就可以做自己嘢!夠鐘閃人揍仲,返到去又到子元激我,首先係佢知道戶口冇哂錢可以唔check,原來撘巴士唔覺意拍oyster 卡時感廚應咗張debat 卡,激死!佢話用自己喺學校搵嗰啲錢貼番!之後我仲要覆email,再揍仲去田徑,返嚟又要幫子元溫geog,條友唔識又唔講,急救得幾多就幾多啦!

沒有留言:

張貼留言