2023年6月8日 星期四

8/6/23

 8/6/23     THU     WARM

今日返到去先知跟邊個,都唔算太難搞,照樣揍咗細佬就返去開工,繼續有時間溫習,放break時letty佢哋仲走嚟搵我吹水,唔錯!放完飯返去繼續hea,到science 堂時課室轉哂枱,bella梗發顛,好在我今日跟Daisy啫,繼續hea緊時有同事喺隔離房,唔知發生咩事但佢要即刻走,但佢好傷心咁我都未見過佢咁,應該好大件事!我地馬上自己調動等佢放心,所以午飯後有啲亂,因為bella應該又要call SLT,大姐清空間房清到同事入去做嘢都唔得!痴線!然後又要我跟Aisha,仲要好多狀況,我真係好攰!仲爺答應咗一齊去超市又唔去,要我車咗佢返去先,今晚要踢波,於是食粉就算,但都整咗一輪!照樣睇埋造星沖涼休息!

沒有留言:

張貼留言