2023年6月30日 星期五

30/6/23

 30/6/23    FRI     WARM

今日學校係招呼year 6, 所以我地都要幫手, 其實都唔算好辛苦, 只係放學方法真係唔知佢地想點, 又要再點名, 仲要我夾著個冇腦, 真係好煩! 學生9點到我又嗰個時間返, 真係有啲唔方便, 我都快手搞掂去hall會合, 之後都係鴨仔團咁帶佢地去唔同班房, 放小息放飯我地都有得放, 最尾PE堂攰啲囉又行又企咁, 幾經辛苦掟哂佢地走, 過哂放工時間, 頂! 好在今日老公揍仲仲我唔洗趕! 去GP攞埋藥先返去, 都係hea吓啦, 交埋council tax搵吓下星期去短trip的資料就食晚飯, 今晚食hea飯咋, 即係腸蛋飯就算!

沒有留言:

張貼留言