2024年3月12日 星期二

12/3/24

 12/3/24     TUE     RAIN

今晚係期待的mirror演唱會,不過朝早都係要返工,老公今日請咗假,咁佢揍仲本來我應該夠哂時間,但因為落大雨,真係要好小心先返到去,所以都遲到,不過大姐冇返所以冇人嘈!全日都照常開工啦,見到Letty佢哋馬上忍唔住同佢講我買咗飛,勁興奮!後來Holly話原來佢阿媽今晚都睇,另一個香港人學生佢阿媽又睇,正!放學仲仲要見埋家長,先再返屋企食啲哩沖個涼先出去,老公車我地去車站轉tube,都係一個鐘左右就到,好耐冇試過迫地鐵!去到梗係打卡,可惜May未到,又搵唔到康傑33屆個媽媽,反而撞到Penny,吹咗陣就入去行吓O2,繼續打卡,入場前終於見到May,佢要問我借定錢走時撘車呢!入到場攞唔到場刊,但坐定後前面個家庭比佢擺攞多咗嗰本我!然後還撞到仲仲波友!8點半先開場,氣氛樣樣都好,可惜姜B唱得一首單曲,大家都係團歌,另外再有啲小組合,Edan &Jer最正,當然仲有大表波!最終10點幾完啦,排埋個廁所上車都11點,返去有老公接,仲煮埋牛腩雲吞麵,食完沖涼都差不多2點先瞓!

沒有留言:

張貼留言