26/6/26 FRI VERY HOT
繼續好熱咁返工啦, 仲爺出門口時間都係好慢, 替佢啲返學腳唔抵! 我今日等巴士時直情帶遮, 帽已經唔夠, 好在今日都算正常班次, 準時返到去, 本來係跟year 8, 但唔知點解又叫我跟Year 6, 其實我都冇咩所謂, 但跟住又話個year 8冇人跟, 其實佢又唔係+, 都冇咩所謂啦, 所以我最後都係跟year 6, 我嗰班都勁乖, 所以其實冇咩嘢難搞, 只係熱囉, 不過今年改短咗冇PE常, 最終點半佢地就走得, 我地都可以早走, 2點就走人, 老公啱啱好接我, 先返屋企放低啲冰先再去接番仲爺放學, 跟住返去煮嘢食, 今次食常餐, 沙哆牛通加腸蛋! 跟住仲爺就去踢波, 我就晾埋衫先, 諗住做吓復健運動又抽筋, 好在叫到子元上嚟救我! 跟住就煮定意粉等老公返嚟煮埋個醬就可以食, 場波本身應該睇, 但冇魔人布歐就唔好睇, 所以早啲上去沖涼涼氣休息!
沒有留言:
張貼留言