24/6/26 WED SUPER HOT 37C
今日除咗熱就係熱, 基本上熱到根本冇人想郁, 朝早返學其實都已經熱架啦, 但都叫做頂得住, 返到去跟盲妹啫, 其實都唔算難, 我有我地相處方法, 總之有吓嘢又休息吓, 今日最緊要係降溫, 佢又冇風扇喎, 所以喺大房時就開住風扇嚟做嘢, 好好多! 等佢點半閃咗我就食午餐, 然後返大房等放工, 仲有雪條食, 但都唔降到幾天溫! 放工痴車返到greenford又要行返去, 今日都算早, 沖完涼都3點半未見仲爺返到, 但見佢移動緊返嚟就冇理, 但過咗10分鐘都喺原位, 我就覺得唔對路, 跟住個air tag去搵佢, 佢喺街口間cafe, 原來佢行到路口時有個男人喺車target佢, 又叫佢上車, 佢嚇到即刻跑去cafe, 因為佢知道唔可以比啲奇怪人知佢住邊, 所以先走去cafe, 但又唔記得我地電話, 姐姐見佢校服知佢讀邊到就打咗去學校, 咁啱我嚟到時學校又打嚟問情況, 姐姐就話比佢地知媽媽嚟咗, 不過學校最終都打咗比我問情況, 仲叫仲爺明天返去搵HOY, 講番個情況, 我諗安慰吓佢掛, 佢地仲要我網上報案, 咁都好, 希望多啲人巡吓! 由於今日實在太熱, 完全唔想煮嘢, 子元又去咗holly屋企玩唔返嚟食, 我地就叫咗外賣, 直情喺房食, 樓下室內都31度, 搞唔掂! 收咗太陽先慢慢冇咁熱咋, 捱埋明天就好啲架啦!
沒有留言:
張貼留言