23/6/26 TUE VERY HOT
今日繼續係好熱, 朝早都還可, 嗰程巴士都仲未好熱, 加上我戴咗cap帽等車時避太陽, 不過在太塞車, 所以都遲咗10分鐘冇辦法! 今日竟然冇咩人可以跟, 好事! 實在係太熱, 自由啲係好啲, 加上今日學生又有得早放, 我地都放2:30, 所以今日都算hea住咁做, 有啲學生都冇返學, 好事! 食埋午餐其實係等放工, 今日可以痴車撘返到greenford broadway, 唔洗喺巴士變蒸包! 仲去咗Lidl買咗雪糕, 不過行返去嗰15分鐘其實都好熱, 仲要倒埋垃圾先沖吓身, 跟住就煮嘢食返房晾衫涼冷氣先掂! 不過老公返咗嚟我就閂機落番去, 都真係幾熱吓, 睇住波打吓機咁, 差不多時間又煮飯, 已經唔係煮好複雜嘢, 但蒸嘢都好熱呀, 煮完其實又想睇吓英格蘭, 所以都睇咗一輪先沖涼, 因為真係好熱, 就算有冷氣都係啱啱好咋!
沒有留言:
張貼留言