2019年3月12日 星期二

12/3/19

12/3/19.    TUE.    COOL

今日如常返工返學,仲爺成日都唔肯起身,梳洗又要做大爺,小學時兩個一齊要早出門口我咪要仲早起身!買埋早餐返公司,又係時候要做吓嘢先,今日都唔算忙,加上都冇咩心機做嘢,所以都係吹吓水咁,午飯後陪人上咗去買啲清潔用品,我都買咗少少啦!下午真係冇咩忙啦,開始又睇吓小說咁啦,終於到放工!今日撘咗巴士轉西鐵,因為入青衣揍仲爺,本來子元要踢波,但我今朝先知佢明日要英文小測,加上近來多咗功課,又冇人揍去球場,所以都係放棄,返婆婆到溫書做功課,等我接咗仲爺,差不多時間佢先撘巴士返去!喺公司攞咗兩個飯盒返嚟,加埋屋企有嘅嘢,又變咗炒飯加菜加咖哩雞啦!食完趕佢地去日常行程,對咗功課溫吓書打暈仲爺就可以到子元了,而家變相要夜咗先可以處理笨元,因為唔可以完全唔理仲仲的學習!不過我就真係勁哂攰,放工回來家務一腳踢還要睇功課溫習,其實都冇咩係私人時間咁!所以喺公司反而仲多私人時間做吓嘢呢!

沒有留言:

張貼留言