2019年3月2日 星期六

2/3/19

2/3/19.   SAT.    WARM

今日真係夠哂舟車勞頓,上午係家長日,仲爺見9點,所以送咗子元去補英文就入青衣,老師話仲爺中英文都進步,但數學就真係唔掂,其他都係可以的有進展的,但始終係追唔到進度啫,不過人人都有唔同,冇得比!仲爺冇跟埋我地嚟,因為喺lift撞見樓下月希一家出去食早餐,於是仲爺就跟咗佢地出去玩公園食早餐,11點先喺學校交番心我地,跟住就慘啦,喺學校等咗好耐都未有得見,由於我地都有下一場,唯有老公返去執嘢接埋子元出來,等我見埋回合就各自揍仔,我揍仲爺去學音樂,佢揍子元去比賽!我今日都真係好攰,回程時我喺地鐵都已經想瞓,去到球場同yoko吹住水時間都好過,等佢地踢完波就上咗Joe屋企一打邊爐,梓朗唔知係咪中暑又頭痛又手軟腳軟,結果冇食飯就瞓咗,細嗰兩個就好嘈,食嘢唔多掛住玩,邊食邊吹水到9點幾打的回家啦,我真係已經好攰!

沒有留言:

張貼留言