2019年3月16日 星期六

16/3/19

16/3/19.   SAT.    COOL

今朝勁唔想起身,所以叫老公揍子元去補英文算,我就繼續瞓到9點幾,老公就車Joe佢地同梓朗去對面海照MIR,因為怕Joe唔夠精神渣車,所以送佢地過去好啲!食完早餐我就接埋子元回家,首先換哂床單先,再到佢有佢做功課,我就捉仲爺做功課,夠鐘老公就揍仲爺去音樂和踢波,我就同子元溫書,期間仲有時間摺咗啲衫呢!溫到2點幾出去食完嘢回來再溫再做練習!等老公同仲爺踢完波回來就出去食飯行吓街,都係近近地去荃灣,我就順路去荃新天地睇吓有冇啱的常識,因為有一課係冇現剩的練習呢!食完飯返去老公同子元去踢波,我就同仲爺做功課,因為有玩具車,所以勁快做埋功課,玩咗陣車仔就瞓!

沒有留言:

張貼留言