2020年4月18日 星期六

18/4/20

18/4/20     SAT     WARM

今日, 我真係有少少唔知開始寫好, 因為實在係太令人傷感的一天! 今日除咗兩隻豬仔要補習學音樂等活動外, 還有是梓朗的安息禮! 做咗幾十年人, 送別親人算是有幾次, 但都係年老過世的人, 但一個小孩的離開, 我真係接受唔到, 所以我今日都喊咗幾次, 我知子元都有, 仲爺就未了解係咩! 早上老公車Joe佢地去兒童醫院, 今次係最一次了! 回來和我們食完早餐, 等我同仲爺返去換埋衫等等接埋子元就過大窩口, 泊好車上到去教堂, 還可以控制, 但當陳校長開始分享時, 我真係忍唔到, 但又唔敢太表露出來, 怕仲爺係咁問, 我見子元同老公都有感觸, 中途仲爺話要飲水等等我才有機會去車攞時透一透氣, 原來真係咁難過! 儀式完了, 大家排隊等離開時, 撞著幼稚園同學老師, 傾咗幾句等等, 人生就係咁, 紅事白事總係最齊人! 我地跟埋車上火葬場送最後一程, 我真係忍唔住喊咗出嚟, 其實都真係要舒發, 眼見唔少人都流淚又點忍得住! 回程上其實都有所想, 這兩三年同黎家算係相處多咗, 4隻仔齊齊踢波食飯, 有唔少回億, 點會唔痛心, 好難想像冇咗個仔的傷痛, 所以今日真係好感觸! 唯有等自己有嘢做住咁就好少少, 返到嚟對咗佢地啲功課, 煮午餐食, 睇吓Error遊, 同子元打吓機等等, 晚上買咗外賣返嚟食, 睇慶餘年, 今日都算完結, 好好整理一吓思緒吧!

沒有留言:

張貼留言