2020年4月7日 星期二

7/4/20

7/4/20     TUE     COOL

今朝除咗用 "來回地獄又折返人間" 嚟形容外, 真係諗唔到有咩更適合! 5點幾我已經醒咗一次, 好辛苦先瞓番, 但都係咁發夢, 當然係惡夢啦, 真係好攰! 一路返工都盡量忘記, 但最終返到去都係好緊張啦, 等到10點都仲未有消息, 灰咗一大半, 因為九華有人收到電郵, 咁我睇哂一個電郵都冇,咁十成冇啦, 得番長天可以期望吓, 就同phoebe講到應該都冇可能時, 收到個電話號碼好似樣, 一聽問我係咪陸子元家長時, 我已經激動到踢哂腳, 佢話收咗子元做正取生, 我即刻想喊, 雖然只係自二的選擇, 但免除咗大抽獎的等待, 已經係好幸運的人, 學校仲問我有冇其他直資收咗, 我話冇, 佢就話咁就簡單好多, 問埋我係自幾選長天, 其實我本來想唔講, 但咁亂情況下都照講係自二, 但講明自一嗰邊應該唔收架啦, 咁佢就解釋為咗順利接軌, 會喺5月比啲資料佢地班仔自學吓先, 嗰吓我淨係覺得你講咩都得架啦, 我已經開心到顛咗! 不過一日未收到封信一日都係未夠安心, 或者佢係昨天寄但過咗寄政時間, 所以要星期三先收到掛! 今日餘下時間都係努力工作等放工, 期間當然報吓喜咁啦, 放工老公嚟接, 去咗元州食拉麵, 當係慶祝吓啦!

沒有留言:

張貼留言