2020年5月13日 星期三

13/5/20

13/5/20.   WED.    HOT

早上都係如常咁買早餐返工啦,然後就做咗陣嘢,再邊做事邊打機邊聽收音機,果然係multi-tasking呀!午飯後就睇番琴晚套德魯納啦,然後咪又開工囉,好在今日比人洗咗出去apm買嘢,雖則買唔到,有得行吓都好過坐足8個鐘!放工去咗撘紅van,真係幾快但等車耐啲,上咗車先發現原來炮哥喺後面,同一架車呢!去上海鋪食晚飯,同嫲嫲補慶番母親節,然後就返屋企啦,老公同子元去踢波,諗住返去沖涼休息,點知仲爺沖完涼,我入廚房發現谷番哂啲水上嚟,嗰吓我真係顛咗, 老公真係可以繼續去踢波唔理,聽完我電話叫我影相比佢睇喎, 有春用咩,我再買咗通渠佬倒咗成支都唔得, 除咗等我都唔知可以做咩,連涼都冇得沖!好明顯係佢伐日整木板時,照沖哂啲木落去啦,但佢又唔認喎,總之我就好嬲啦!

沒有留言:

張貼留言