2020年5月8日 星期五

8/5/20

8/5/20。   FRI。   HOT

今日請假去玩, 真係好少有,因為有得去玩獨木舟嘛!7點幾已經比仲爺嘈醒, 不過都瞓到差不多9點先起身, 但老公已經出咗去做啲嘢先, 回來接我地, 執齊嘢就落樓,先去荔天交咗表先,大抽獎唔洗抽都要交表呢!然後就入西頁同Joe佢地會合,喺市中心食咗個早午餐先, 然後去停車場攞番啲行裝,就行去玩獨木舟的地方,比咗錢攞好工具,pack好啲嘢入膠袋就可以出發。廿年冇玩原來都係有啲難,本來諗住去橋咀島,但實在體力不繼,我同笨元一隻舟時都可以,在第一個島著陸後,轉咗同仲爺, 加上同另一個島的浪大好多,完全唔去水,結果老公同子元上岸後出番嚟救我,後來先知原來佢以前學過點救舟,好辛苦先上到岸,我真係需要休息同食嘢,有野外最佳糧食—罐頭腸仔,真係好懷念!食完影吓相,比佢地玩沙玩水,三隻友仔都比右整損腳!差不多4點開始要回程啦,老公有個好辦法,就係將兩隻舟連住,先撐了最深的一部份先,之後再拆開撐埋佢!咁就好順利返到去!洗好腳就行返去攞車,買埋個珍珠奶茶先返去, 沖好涼換好衫就出去同joe佢地喺悅來食泰國嘢,今日起可以8個人一枱啦嘛!真係食得好𣈱快,仲同yoko去葵廣買埋個榴槤奶先回家,真係要沖涼瞓覺啦,我手又軟腳又軟!

沒有留言:

張貼留言