2020年8月26日 星期三

26/8/20

 26/8/20     WED     HOT

今日又係work from home的日子啦, 瞓到9點多起身煮早餐啦, 老公就食咗早餐先返嚟架啦, 我就整蛋治同仲仲食, 之後都係做吓家務咁啦, 等子元上完網課就出去, 先去幫阿媽整番好兩個櫃輪, 然後就去食嘢, 老公帶咗我地去食間新嘢, 都係小店嗰類啦, 好好食又唔係, 但都唔算話太貴! 食完就去荃灣, 子元的校服要車校章, 又話要買短褲咁, 真係大得快, 又高咗咁! 買完返去開始捉仲爺做功課, 我就又開moveright個網嚟睇英國啲樓, 比老公一齊睇吓! 晚飯老公煮, 我覺得真係煮得好味過我呢! 飯後都係睇吓電視休息吓咁啦, 9點幾老公又返工啦!

沒有留言:

張貼留言