2020年10月28日 星期三

28/10/20

 28/10/20.    WED.    WARM

今朝真係差啲比仲爺玩死,行到出圖書館嗰頭先話急popo,好在有廁所處理咗佢啫,唔係都唔知點死!佢遲我又遲咗,不過都冇所謂,點都唔會遲到呢!返去食埋早餐咪開工囉,但其實都冇咩趕忙,所以都係打吓機多,有嘢埋嚟咪做囉!加上今日返半日,下午要返去溫書,所以更加冇咩動力!返去前要買埋餸,返去又食埋飯咁,所以都3點先開始溫,查實我都係冇上過堂冇讀過啫,history呢家嘢我都真係冇讀過,咪又係要教,真係好難撈!溫到差不多6點要去煮飯,老公係揍咗仲爺返嚟呀,跟住佢咪去咗瞓覺囉!我煮完飯先叫佢地,食完休息夠大家都要郁啦,但笨元開始冇動力啦,溫溫吓又話點都記唔到, 唉。。。你考唔係我考呀,教我可以教但記我幫你唔到架,頂埋明天啦!

沒有留言:

張貼留言