2020年12月7日 星期一

7/12/20

 7/12/20.    MON.    WARM

今個星期有三日WFH,仲要係連續三日,真係令人覺得有啲興奮,不過出得嚟行預咗要還啦星期四返去肯定早餐死。唔理咁多啦好好享受下先啦,今朝叫我等佢哋上完上網貨先至出去,不過我同老公都靜靜雞出去食咗個早餐先,返嚟老公再補眠我就摺衫做吓家務咁,只緣一點先上完堂佢就馬上出去,因為佢要去睇鬼滅之刃個pop up Store,不過係要先去攞籌,好在只係個幾鐘就可以入去,咁就喺附近食咗午餐先,再去K11行一陣就落返去排隊,主力係梓子元興奮啫,我都有幫做嘢影吓相,投入吓!剪完最終買咗件T恤,其實我知佢仲有好多嘢想買,但係真係唔可以咁放肆囉。所以都管制着佢唔可以呢樣又買果樣又買。只係可以睇半個鐘就要走咁俾埋錢差不多時間去攞車就入沙田要買燈膽行咗陣IKEA。晚餐唔想煮喇去咗深水埗買食物,大家各自想食咩就買咩都幾方便。返到去就食晚餐老公今晚返夜,所以九點幾佢都要出門口啦!

沒有留言:

張貼留言