2023年8月17日 星期四

17/8/23

 17/8/23     THU     WARM

今日突然間的起心肝, 報咗下星期五考埋個UK Life Test, 都讀咗咁耐, 不如快啲考咗佢算, 一個星期應該夠溫到熟! 所以食完早餐就開始溫書, 都溫咗差不多兩個鐘, 好勤力架! 本來諗住12點幾出去買埋餸先煮飯, 點知舅母仔打嚟又講咗一輪, 跟住老公又叫我打電話去同子元仲爺問免費有波踢, 終於點幾鐘落到樓, 先整咗嘢食先, 然後休息吓同仲爺溫書, 點知條友又激到我, 佢啲態度真係好乞人僧, 我又發哂火, 激死! 出去買餸冷靜吓, 返嚟要仲爺背番個乘數表比我! 之後老公帶子元去踢波, 我同仲爺喺屋企, 同佢玩吓機, 然後就煮晚餐, 簡單食意粉咋! 

沒有留言:

張貼留言