2023年8月25日 星期五

25/8/23

 25/8/23     FRI     HOT

琴晚點幾比個風吹開咗個窗簾整醒咗就瞓唔番, 最終差不多3點幾先瞓到, 唔知係咪因為太緊張, 好在今朝都9點多先醒, 應該都瞓夠, 因為今日有重有任務, 就係要去考UK life test, 所以食完早餐我就再做多次嗰16個Exam先, 老公早放咗一個鐘返嚟車我過去, 去到試場泊好車, 本來老公話去飲杯咖啡, 但我真係冇咩心情, 所以最終早啲去試場門口等, 順手再溫多陣書, 等到有人叫入去就入去排隊, 跟住指令關電話同放嘢落locker, 然後去waiting room等, 再驗證身份就可以入房做卷! 嗰時都仲係好緊張, 做咗十幾題都100%肯定啱, 真係輕鬆咗好多, 起碼個心冇跳得咁快! 頭尾用咗10分鐘就完成哂走得, 睇apps搵老公喺邊, 然後去食嘢, 因為10分鐘就有消息, 知道合唔合格, 去咗食雞等, 果然好快收到email, 睇埋個結果都安心哂, 去咗shopping, 老公去B&Q, 我去B&M, 返屋企之後快手準備晚餐先, 老公車佢地去踢波, 但之後佢同子元約咗班香港人踢波, 結果我要去接仲仲, 好在都好近! 返嚟食埋晚餐沖好涼休息休息!

沒有留言:

張貼留言