2023年10月11日 星期三

11/10/23

 11/10/23     WED     COOL

一句講哂今日好攰,跟顛妹三日真係極限,佢今個星期日日都好high,堂堂都大叫又失控咁想點!搞到老公師基本上係教唔到書,我都比佢煩到好攰,因為佢不停搞到其他學生投訴,但同我投訴冇用囉!到英文堂,分咗set,佢搞到老師點做都係街市咁,寫張紙send佢去gns都唔比,因為冇call SLT,gns唔收,大姐更加啦,佢最叻叫人離開,好似今朝一返到去有白車,原來Faria暈咗,但我一入去佢淨係叫我離開,大佬我連file都冇攞,好在我知個學生喺邊啫,只係冇時間表,唯冇問番學生囉,真係勁無奈,佢真係仆街中的仆街!放學接仲爺時老師話下星期家長日唔係佢見,因比Sen dep見!咁要再約!返屋企後都係休息食嘢摺衫煮飯,老公好早就瞓!

沒有留言:

張貼留言