2023年10月12日 星期四

12/10/23

 12/10/23     THU     RAIN

今日以為輕輕鬆鬆, 點知返到去大姐話改咗跟我未跟過的另一個year 7 煩妹, 好在頭兩堂喺去咗電腦房做test, 我都可以輕鬆吓先, 小息又係去圖書館, letty佢地又識得跟上嚟搵我吹吓水, 之後音樂堂都有啲煩架啦, 但因為班房得佢一個顛, 冇亙動真係好好多! 更表冇show幾時放飯, 我都唔理架啦, 反正食咗少少嘢先, 到時再算, 點知12點幾有得食都好, 食完飯再開工, 條友開始麻煩啦, 數學堂還好, 老師控制到, 英文堂我知係邊個老師後, 都知唔會有太大問題, 最慘係會遲放囉, 好在我叫咗老公接仲仲, 佢琴日打完流感針, 過度反應又攰又頭痛手又痛返唔到工! 放工返到嚟快手食嘢就出門口, 因為要去Drayton Manner sixth form開放日, 又係悶悶咁sell囉, 都係網上睇到的! 回來煮飯食先沖涼, 子元踢完波返嚟自己食自己洗, 我收工了! 

沒有留言:

張貼留言