2023年10月7日 星期六

7/10/23

 7/10/23     SAT     WARM

今日都係瞓到自然醒啦, 食埋早餐, 準備埋功課叫仲爺做先得, 但佢啲態度又係令人火滾! 終於出得門口, 只係去咗買咖啡同B&M先, 跟住返去接佢地, 子元話要買返學裇衫, 結果喺broadway食埋買埋嘢又洗好多錢咁! 返屋企之後我就做清潔, 老公同子元去做gym, 清潔完都好攰啦, 老公返嚟就整晚餐, 食完睇電視等沖涼啦, 到臨瞓前仲爺又係講極唔聽, 瞓覺前準備又係冇做好, 然後講故事時, 我一路講佢又話聽唔明, 叫佢睇又睇唔明, 我就火起, 但重點係陸生話我攞個仔發脾氣, 其實佢都冇參與過佢照顧日常生活細節, 佢憑咩咁講, 連子元都明我講咩, 因為佢都有參與幫手教仲爺的過程, 仲話叫我唔好理仲爺咪得, 佢唔起身咪由得佢喺屋企唔好返學, 呢啲係咩講法, 根本係唔合理, 仲爺見到我地嘈喺到流馬尿, 佢呢個始作俑者唔該快啲醒覺!

沒有留言:

張貼留言