2023年10月30日 星期一

30/10/23

 30/10/23     MON      COLD

終於要開學返工,真係好唔捨得個假期呀! 不過為兩餐都要郁架啦, 朝早又係好辛苦咁叫仲爺起身返學囉, 條友又唔記得札辮, 今日要游水嘛, 搞到我要借我嗰條比佢, 好在返到去可以問到letty借嚟用住先啫! 返到學校個更表又冇我個名, 同事叫我問阿姐咁我咪問囉, 好在都係個唔太難搞, 起碼唔會要一日到黑叫住佢個名, 只係佢啲堂真係好悶同埋我都幫唔到佢啲咩! 12點多可以放飯比我預期中早但我得個烏冬真係唔夠飽囉! 最後一堂ART好玩呀, 我都有得一齊整先好! 最後準時收工揍仔, 仲爺又要補番個見家長嘛, 幾忙先得架! 揍咗佢返嚟我又要趕出去買餸, 然後哥哥就揍佢去球場, 我買完餸返嚟真係好餓, 喺咁煮嘢食等等, 食完好攰, 瞓到6點幾真係要煮飯啦, 食完飯hea吓咁都冇咩理仲爺, 佢幾時先的起個心睇吓英文書! 

沒有留言:

張貼留言