2019年10月11日 星期五

11/10/19

11/10/19.   FRI.    HOT

今日射波,因為要水運會,7點起身梳洗啦,雖然勁近喺隔離個泳池啫但都要行落去架,放低佢地我同老公就去食早餐,然後先返泳池,好在有程太阿may佢地幫我地霸咗位,不過今年呢個場又迫又熱又曬,真係攞命!睇咗熱身先啦,仲爺游咗3米左右啦就郁唔到,大黃Sir用浮板拉佢地上嚟,真係好好笑!終於到子元游25米自由啦,得第二咋但其實已經好好,後來先知快過佢嗰個係校隊,不過都冇辦法啦!襯有時間睇吓我隻仲爺,原來喺看台乾煎緊,陰公囉!我即刻出去同佢買寶礦力,借埋遮比佢遮太陽,一口氣飲哂支寶礦力之後已經好好多,都冇咩幫到佢,各有各等啦!終於等到佢游啦,都知仲爺實游唔到,要波sir拉住佢塊浮板返嚟!睇埋子元游蝶式,就叫老公帶仲仲去換衫!子元50嗰兩項都係差不多包尾,但對住咁多校隊冇辦法啦!1點到終於放哂可以回家沖涼,快食埋個飯老公返工,我攰到支持唔住喺梳化瞓,但又電話又message又有人聲咁嘈醒咗我幾次,3點幾咪起身囉,本來諗住去睇完醫生攞射对紙可以返一轉康傑探老師,但因為5點先有得睇,所以同仲爺去行埋圖書館再返屋企睇吓有咩功課要做,5點落去睇完,揍埋子元出去球場,同仲仲行吓759咁,又早啲返小童比佢玩吓,然得合唱團,完咗老公揍埋子元回來,去咗長沙灣食晚飯就回家了!

沒有留言:

張貼留言