2019年10月6日 星期日

6/10/19

6/10/19.   SUN.    WARM

今日除咗去畫班食早餐,就只係困喺屋企,真係好難捱!朝早問咗畫室有開,但都趕唔切9點嗰堂,所以慢慢等佢地起身梳洗食早餐才過去,我就喺萬寧買埋嘢先,返到去要同仲仲溫默書啦,老公差不多時間就去接番子元返嚟,齊齊困獸鬥啦,到兩點多老公煮咗嘢食,食完都係叫佢地做吓呢樣叫佢地做吓嗰樣,我都唔知自己做咩咁,老公就走咗去瞓,其實佢喺屋企除咗煮咗餐晏之外就係瞓同打機,搞到我同子元溫書時仲仲喺咁走入嚟,加上子元極其心散,完全溫唔到咁!晚飯都係我煮好叫佢起身先起身食,食完又係坐埋一邊囉,跟住我就開始燥底啦,啲嘢全部run得唔順暢,人為嗰隻呀,成日叫我要控制自己,咁邊個去執手尾?咪又係我,正仆街!玩你就識得玩,話我同個仔溫書時鬧,到你同佢溫時你咪一模一樣,咁有咩資格話我先!真係好火好燥呀,叫人唔好做嗰啲佢就做哂!

沒有留言:

張貼留言